Czy da się wstawić Titanica do muzeum?
![](https://4125x.com/wp-content/uploads/2023/08/42579652001_16527e8507_b.jpeg)
Wielkie wystawy jak wielkie produkcje filmowe, zagarniają szeroką publiczność, skupiają na sobie uwagę, najpierw konsumują, a z czasem przynoszą wielkie pieniądze i jak filmowe blockbustery pozostawiają za sobą spalone pole.
Magdalena Abakanowicz Po nici do kłębka
![](https://4125x.com/wp-content/uploads/2021/06/c4ea1891018ef75d6f2663f7a28e9cbe_v2-1024x648.jpg)
Była cudzoziemką w świecie męskiej sztuki. Nie pozwalała o sobie mówić feministka, pewnie bolało by ją słowo „artystka” ale to właśnie feministyczne odczytanie jej sztuki powoduje, że…
Bez poznania. Japońskie „„Drive My Car” zdobywa nagrody na każdym festiwalu.
![](https://4125x.com/wp-content/uploads/2021/06/Wild-Animals-1024x576.png)
Ten trzygodzinny japoński film o udawaniu, ucieczce od konfrontacji, nierozpoznawaniu własnych emocji i strachu przed przerwaniem rutyny ma szansę na cztery Oscary.
Czy da się wstawić Titanica do muzeum?
![](https://4125x.com/wp-content/uploads/2023/08/RMS_Titanic_3.jpeg)
Wielkie wystawy jak wielkie produkcje filmowe, zagarniają szeroką publiczność, skupiają na sobie uwagę, najpierw konsumują, a z czasem przynoszą wielkie pieniądze i jak filmowe blockbustery pozostawiają za sobą spalone pole.
Magdalena Abakanowicz Po nici do kłębka
![](https://4125x.com/wp-content/uploads/2023/08/0020.jpeg)
Była cudzoziemką w świecie męskiej sztuki. Nie pozwalała o sobie mówić feministka, pewnie bolało by ją słowo „artystka” ale to właśnie feministyczne odczytanie jej sztuki powoduje, że…
Bez poznania. Japońskie „„Drive My Car” zdobywa nagrody na każdym festiwalu.
![](https://4125x.com/wp-content/uploads/2023/08/1059270_1.3.jpg)
Ten trzygodzinny japoński film o udawaniu, ucieczce od konfrontacji, nierozpoznawaniu własnych emocji i strachu przed przerwaniem rutyny ma szansę na cztery Oscary.